POLITYKA COOKIESUWAGA: nasza strona wykorzystuje pliki cookies. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ TUTAJ.

Brak reakcji oznacza akceptację polityki cookies.

Zamknij

Zapisz się do naszego Newslettera

Korzystaj z ekskluzywnych testowań, wiedzy najlepszych dermatologów i bądź na bieżąco!

  • research
  • Points de vente
  • E-sklep
  • newsletter
  • MOJE VICHY

Czy głębokie oddychanie może nam dać bardziej płaski brzuch?

Uzyskanie bardziej napiętego, płaskiego brzucha bez intensywnego treningu naprawdę jest możliwe!

Informacje czy spekulacje?

Pomimo opinii wielu sceptyków, którzy są przekonani, że tylko intensywne sesje ćwiczeń na brzuch mogą dać nam napiętą skórę na brzuchu, Mohammed, nauczyciel jogi w Paryżu, ma jednak inne zdanie. „Jeśli w trakcie treningu jogi, rozciągania lub pilatesu wykonujemy poprawnie niektóre ćwiczenia oddechowe, działają one na nasze głębokie mięśnie brzucha - a także relaksują nasz umysł”.

Jak to działa?

Mięsień poprzeczny brzucha oprócz tego, że jest najgłębszym mięśniem brzucha, także go otacza i stabilizuje tułów. Składa się on z poziomych włókien, a kiedy się kurczy zmniejsza średnicę brzucha, sprawiając, że cały ten obszar intensywnie pracuje. Jeśli ten mięsień jest wzmacniany, działa jak gorset i daje płaski brzuch.

Ćwiczenia do wypróbowania w domu

Aby uzyskać naprawdę płaski brzuch, tajemnica polega na tym, aby pracować nad jego napięciem, a nie nad zmniejszeniem jego rozmiaru. Połóż się płasko na plecach z ugiętymi kolanami i stopami na ziemi. Oddychaj głęboko, wstrzymaj oddech i maksymalnie wciągnij brzuch, starając się utrzymać kręgi lędźwiowe na ziemi, tak aby wzmocnić swoje głębokie mięśnie. W razie potrzeby połóż jedną rękę na brzuchu, aby poczuć, jak brzuch się kurczy. Cała ściana brzucha powinna się opuścić. Wytrzymujemy w tej pozycji przez co najmniej dziesięć sekund. Wreszcie, powoli wypuszczamy powietrze. Można wykonywać to ćwiczenie na stojąco, na siedząco lub na leżąco, w autobusie, a nawet przy komputerze. W domu także, dlaczego nie spróbować mini sesji, aby poprawić napięcie brzucha.

Na kanale Vichy http://www.youtube.com/user/Polkikontracellulit znajdują się filmy z ćwiczeniami opracowanymi przez trenera fitness Michała Gronowskiego, które pomogą zadbać o swoją kondycję. Dodatkowo znajdują się tam również porady żywieniowe dietetyk mgr inż. Alicji Kalińskiej, która radzi, w jaki sposób trwale i skutecznie wyszczuplić sylwetkę.

Mądry pomysł

Domyos AbdoGain. Ten kolorowy produkt jest jeszcze bardziej zabawny niż typowa sesja ćwiczeń na brzuch i jest idealny do wzmacniania głębokich mięśni. Wystarczy usiąść na zakrzywionej podkładce z rękami i nogami w powietrzu i utrzymać równowagę przez kilka minut.

Najczęściej czytane

Pielęgnacja ciała

Czy aktywność fizyczna ma wpływ na wygląd skóry?

O wpływie aktywności fizycznej na zdrowie można mówić godzinami. Ćwiczenia fizyczne nie tylko poprawiają ogólną kondycję, wyszczuplają sylwetkę, redukują poziom stresu, dotleniają organizm, czy wspierają walkę z wieloma chorobami, ale, z czego niewielu zdaje sobie sprawę, mają duże znaczenie dla naszej skóry. Chcesz przekonać się, że aktywność fizyczna ma wpływ na wygląd skóry?

Przeczytaj artykuł

Life Style

5 superowoców dla pięknej skóry

W pielęgnacji skóry naprawdę liczy się wnętrze. Zapoznaj się z naszą listą najlepszych 5 owoców, które musisz włączyć do swojej diety, jeśli chcesz, aby Twoja skóra nabrała zdrowego blasku.

Przeczytaj artykuł

go to top